Till bloggens startsida

Fiaskon!

AAAAAH! Shit, shit shit shit, skit! Fan vad mycket idioter det finns på blogg.se.. Helt otroligt, när jag är ute på fältet och minglar runt bland bloggar så blir jag alltid lika förbannad. Jag nämner inga namn, men vissa tror dom är superstjärnor, andra tror dom kommer med bra åsikter, andra stavar som kråkor och andra jävla mytomaner, ljuger i bloggen så det svartar i käften på dom, mm, mm...

Tex, det här med stinalee
(eller vad fan hon heter) hennes senaste inlägg. Jag läser aldrig hennes blogg, går aldrig in på den, men av nån anledning kom jag in på den idag nyss, och läste hennes senaste. Och jag hade lust och skriva.. VEM FAN BRYR SIG?! Hon har pumpat upp läpparna, hon ska visa respekt, hon ska göra så och så.. Att folk orkar hålla på, sluta hunda. Sköt er själva för fan..

Jag ska inte tänka på det, men det gör jag ändå, jag ska sluta mingla runt för jag orkar inte bli förbannad på varenda jävla unge ute på internet.. Fyfan!

Kommentarer
› K a т т a

Thx snäckan :)

Datum:2008-11-16 Tid: 00:54:46
Sida: http://fakkors.blogg.se/
› K a т т a

Inte alls, dock bara jobbigt att man måste klicka in sig på "Blogg" och att det int ekomemr upp automatiskt :/

Datum:2008-11-16 Tid: 14:50:01
Sida: http://fakkors.blogg.se/
tallica

kan hålla med dig lite där...

Datum:2008-11-19 Tid: 00:56:04
Sida: http://tallica.blogg.se/

Skriv inte, om ni hade tänkt att skriva följande.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback