Till bloggens startsida

host, för i helvete, host!

Startade nyss en ny kategori vid namn "candymen" för att jag antar att det kommer bli mycket ögongodis här i bloggen, (vilken kanske inte är ovanligt i mitt fall..) och varför inte en annan kategori vid namn "mode" eller "fashion", FUCK OFF! JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ ALLA MENINGSLÖSA MODEBLOGGAR, ATT FOLK ORKAR HÅLLA PÅ, och sen kommenterar dom, på ett par limegröna pumps och säger "åh, gumman jätte snygga verkligen!!" bara för att få en kommentar tillbaka..

Så här blir det inge mode (visst lite shopping då och då) och inget "Mary-kate & Ashely" eller "Vanessa Hudgens".
 Ni kan dräggla för er själva. Mors!


Fan vad hatisk jag blev, okej visst alla får skriva exakt vad dom vill, men kom förfan inte till min sida och fråga vad man tycker om deras dagens puttfit. Dom som har dispens hos tjejerna är Lindsay Lohan, Amy Winehouse, och några skandalbrudar.

Nu ska jag lyssna på lite hårdrocks solo, vi hörs!

Kommentarer
G

Hej! Ville tacka för din kommentar och säga desamma, snygg blogg :) Må gott.

Datum:2008-11-09 Tid: 20:19:35
Sida: http://babbidesign.blogg.se/
Carolin

Oj, vilket bra inlägg. Jag håller med helt och hållet!

Så fort jag hamnar på en modeblogg så blir jag less och stänger ner. De lägger mest upp bilder på pinnsmala brudar som troligtvis inte ätit mer än ett jävla äpple på en vecka, med kläder som mer skulle passa på en cirkus och så skriver de ju inget mer heller, mer än typ en lista med dagens outfit - vilket är typ samma varje dag :P

Datum:2008-11-10 Tid: 18:44:21
Sida: http://carowlin.blogg.se/

Skriv inte, om ni hade tänkt att skriva följande.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback