Till bloggens startsida

Nyfikna frågor besvarade av svenska män!

1.) Silikonbröst?
79% Nej tack! Hellre naturliga bröst.
21% Ja, tack!

2.) En fantastisk vacker och väldigt gravid kvinna är...
55% INTE HET
45% HET

3.) Om en kvinna, som du precis har börjat dejta, skickade mejl och ringde dig varje dag bara för att säga hej, hur skulle du reagera?
46% Jag skulle vara försiktig. Varför är hon så?
32% Jag skulle gilla det, Om hon är intresserad av mig vill jag ju veta det.
22% Jag skulle freaka ut. Det börjar bli stalker-varning på henne.

4.) Skulle du ha ett one-night stand med en superhet främling om din flickvän eller fru aldrig skulle få veta det?
54% Nej.
46% Ja.

5.) Vilken klädstil skulle du helst vilja att din flickvän hade?
42% Prinsessan Madelenie. Hon har en klassisk och välpolerad stil.
34% Maria Andersson i Sahara Hotnights. Jag älskar kvinnor som inte följer strömmen.
20% Carolina Gynning. Hon är så kvinnlig som det går att bli.
4% Victoria Silvstedt. Hon ser alltid sexig ut.

6.) Högljudd eller lågmäld sexpartner?
78% Högljudd.
22% Lågmäld.

7. Min bästa fråga.) Om du skulle vara gay för en dag, vem skulle du experimentera med?
37% Fredrik Ljungberg.
24% Håkan Hellström.
21% Måns Zelmerlöw.
18% Mikael Persbrandt.

Test av tidningen Glamour.

Kommentarer
Carolin

Oj, vissa svar blir man ju faktiskt förvånade över :P

T.ex, tvåan, om den gravida kvinnan. Man hör ju alltid någon kille som säger att de tycker tjejer är så snygga när de är gravida :P

Datum:2008-11-12 Tid: 19:09:02
Sida: http://carowlin.blogg.se/
Carolin

Sv: Hehe, jo det är sant :P



Haha, råkade ta bort din kommentar men han läsa i alla fall :P

Datum:2008-11-12 Tid: 22:42:39
Sida: http://carowlin.blogg.se/

Skriv inte, om ni hade tänkt att skriva följande.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback