Till bloggens startsida

Rock pub, och pinnar..


Jaaa.. Fan vad ont jag har i fötterna. Jag gick förbi en krog på söder idag, och det var bara rock, rock rock!!! Skit bra ju, såg rakt in i fönstret och det stod skit grymma killar där inne, och rockade loss med elgitarr och trummor. Fan vad jag ville in! Fler rock krogar borde införas tycker jag, då blir jag nöjd.

Iallfall, ska precis släga på en film nu, och ta det lite lugnt. Dricker iste, och salta pinnar (uch!)..
Ensam hemma, vill någon komma över och busa lite, killar och tjejer? *jossan jag saknar dig!*

Kommentarer
Carolin

Hahaha, nu måste jag berätta.. Jag satt på msn och pratade med en kille om typ graviditeter och hux flux från igenstans slänger han in detta: "gravida tjejer är det sexigaste som finns:)"

Vi som precis pratade lite om det :P

Datum:2008-11-13 Tid: 20:56:41
Sida: http://carowlin.blogg.se/
Carolin

Sv: Haha, jo det var rätt kul faktiskt :P

Datum:2008-11-13 Tid: 22:07:15
Sida: http://carowlin.blogg.se/
Josefin

Sötnos vi får hitta på något snart det var länge sen! :)

Datum:2008-11-16 Tid: 19:52:40

Skriv inte, om ni hade tänkt att skriva följande.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback